Fredagsstudiekreds

Den annoncerede Fredagsstudiekreds i foråret 2024, er udsat til et senere tidspunkt.

Hilsen
Hans-Henrik Nissen

Fredagsstudiekreds
fredag 5. januar 2024 kl. 10.00 - 12.00
i Sognehuset, Bolbrovej 10B

Gør det en forskel at være kristen?
En studiekreds om kristendom og det kristne liv
I en tid, hvor der hersker megen forvirring og hvor mange mennesker er i tvivl om hvad det vil sige at være menneske og kristen, vil denne studiekreds fokusere på alt det, som livet som kristen medfører og giver et menneske.

Det vil vi gøre ved blandet andet at se på kirkeåret, gudstjenesten, de kirkelige handlinger, teologien og det daglige liv som kristen.

Vi mødes i Rungsted Sognehus, Bolbrovej 10b, 2960 Rungsted Kyst følgende fredage i foråret 2024:

Den 5. januar, 2. februar, 8. marts og 12. april (opsamling og frokost) alle dage kl. 10-12.

Alle er hjertelig velkommen. Det koster kr. 50,- pr. gang for – og man skal huske at tilmelde sig hver gang.

Hans-Henrik Nissen